جهت ورود به سامانه خرید و فروش پرفکت مانی کلیک کنید

شاید برای شما هم سوال به وجود بیاید که  آیا نمایندگی پرفکت مانی در ایران وجود دارد؟ بالاخره پرفکت مانی یک شرکت بین المللی به حساب می آید و با توجه به تحریم های ایالات متحده بر علیه کشور عزیز ما یعنی ایران، این شرکت خیلی راحت نمی تواند نمایندگی های معتبری ایجاد کند. پرفکت مانی یکی از معتبر ترین روش های پرداخت جهانی به حساب می آید که خدمات خود را از سال 2007 شروع کرده است. این شرکت می تواند سامانه پرداخت اینترنتی همراه با بهبود روش های سنتی را برای شما فراهم نماید. 

نکات مهم در رابطه با نمایندگی پرفکت مانی در ایران 

به علت تحریم شدن ایران توسط شرکت های رایج و مرسوم همچون پی پال و ویزا کارت و مستر کارت، شما باید به دنبال راه های جایگزین این شرکت ها باشید. استفاده از نمایندگی پرفکت مانی در ایران بهترین راهی است که با استفاده از آن شما می توانید از خدمات پرداخت بین المللی استفاده کنید. حال که مقدمات پرفکت مانی را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به خود نمایندگی پرفکت مانی در ایران بپردازیم. 

نمایندگی پرفکت مانی در ایران

جهت ورود به سامانه خرید و فروش پرفکت مانی کلیک کنید

به منظور انتخاب نمایندگی پرفکت مانی در ایران لازم است نکاتی را در نظر بگیرید. در ادامه این نکات را برای شما بازگو می کنیم:

دفتر اصلی شرکت پرفکت مانی 

قبل از بررسی نمایندگی پرفکت مانی در ایران، باید از محل دقیق این شرکت مطلع شویم. بر خلاف اکثر شرکت های پرداخت بین المللی که در آمریکا قرار دارند، پرفکت مانی یک شرکت اهل سوئیس به حساب می آید. دفتر اصلی این شرکت در کشور سوئیس می باشد. معمولا پرفکت مانی به باز کردن دفتر در دیگر شرکت ها علاقه زیادی نشان نمی دهد. 

البته که در برخی از کشور های بزرگ و خاص دنیا این شرکت دفتر های خاصی را ایجاد کرده است. ولی در کل این دفتر ها کار خاصی را انجام نمی دهند. چرا که احراز هویت در پرفکت مانی الزامی نبوده و هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. در ضمن، پرفکت مانی یک شرکت فوق العاده قوی به حساب می اید که قدرت بالایی داشته و شما با خیال راحت می توانید از خدمات آن استفاده کنید. فقط افرادی که قصد راه اندازی حساب های تجاری با کارمزد کم دارند باید مراحل احراز هویت آنلاین را پشت سر بگذارند. یعنی حتی احراز هویت این شرکت هم حضوری نیست. 

نمایندگی پرفکت مانی در ایراناگر کمی با دقت به این قضیه نگاه کنید، متوجه می شوید که اصلا این شرکت به ایجاد نمایندگی پرفکت مانی در ایران نیازی ندارد. چرا که کاربران بدون استفاده از دفتر رسمی و نمایندگی های تایید شده هم می توانند فعالیت های مد نظر خود را به اتمام برسانند. 

آیا امکان خرید ووچر بدون استفاده از نمایندگی پرفکت مانی در ایران وجود دارد؟ 

تا کنون افراد زیادی از ما پرسیده اند که بهترین راه موجود برای خرید ووچر پرفکت مانی چیست. همانطور که گفته شد این شرکت در ایران دفتر مستقیم و رسمی ندارد. ولی نمایندگی های آنلاین زیادی هستند که خدمات مربوط به این شرکت را به مشتریان را ارائه می دهند. بالاخره شما باید از یک واسطه خاص استفاده کنید تا بتوانید در صورت بروز مشکل با این شرکت ارتباط بگیرید و یا اینکه حساب خود را شارژ کنید. نمایندگی پرفکت مانی در ایران یک وظیفه خاص دارد. وظیفه اصلی این مراکز فروش و تامین ووچر است. شما می توانید ووچر های خود را از این مراکز تهیه کنید و یا اینکه ووچر های خود را به آنها بفروشید. 

در نتیجه استفاده از آنها در شرایط مختلف می تواند اهمیت بالایی داشته باشد. با اینکه تعداد نمایندگی پرفکت مانی در ایران که به صورت اینترنتی فعالیت می کنند روز به روز در حال افزایش است، شما باز هم باید به دنبال بهترین شرکت فروشنده و نمایندگی عرضه کننده باشید. چرا که این مراکز می توانند به صورت مستقیم قیمت نهایی این خدمات را تحت تاثیر خود قرار دهند. هنگامی که شما از بهترین شرکت ها خرید خود را ثبت کنید، دیگر نگرانی خاصی در مورد قیمت نهایی ووچر نخواهید داشت. 

هزینه باز کردن حساب در این شرکت از طریق نمایندگی چقدر است؟ 

همانطور که گفته شد همه فعالیت های مربوط به ایجاد حساب کاربری و احراز هویت در شرکت پرفکت مانی به صورت اینترنتی صورت می گیرند. در نتیجه، برای اینکه شما بتوانید از خدمات این شرکت استفاده کنید، خیلی راحت می توانید فرم ثبت نام را پر کنید. یعنی حتی شما به خدمات خارجی برای باز کردن حساب نیاز نخواهید داشت. البته که پس از باز کردن حساب، شما باید یک سری مراحل خاص را طی کنید تا مطمئن شوید که فعالیت های مد نظر شما در بهترین حالت ممکن انجام می شوند. 

ایجاد یک حساب کاربری برای خرید و فروش ووچر در پرفکت مانی کاملا رایگان است. یعنی برای ثبت نام و  ایجاد حساب کاربری در این شرکت شما به هیچ هزینه ای نیاز ندارید. ولی، این شرکت به ازای هر تراکنشی که شما انجام می دهید، مبلغی را از شما دریافت می کند. هنگامی که شما احراز هویت خود را به اتمام رساندید، می توانید با خیال راحت این کارمزد را کاهش دهید. ولی در کل برای ساخت حساب کاربری پرفکت مانی و استفاده از اصلی ترین خدمات این شرکت هزینه ای را برای شما به همراه نداشته و شما با خیال راحت می توانید از خدمات آن استفاده نمایید. 

نمایندگی پرفکت مانی در ایران

نمایندگی پرفکت مانی در ایران دقیقا چه خدماتی را ارائه می کند؟ 

استفاده از بهترین نمایندگی پرفکت مانی در ایران یک امر ضروری برای افراد به حساب می آید. شاید برای باز کردن حساب شما به نمایندگی نیاز نداشته باشید ولی، برای شارژ حساب و خرید ووچر شما به نمایندگی های معتبر و تایید شده نیاز خواهید داشت. مراکزی که در زمینه ارائه خدمات مربوط به پرفکت مانی فعالیت می کنند، خدماتشان را با تعرفه های مختلفی ارائه می کنند. در نتیجه، استفاده از بهترین و قوی ترین نمایندگی پرفکت مانی در ایران می تواند به شما در صرفه جویی کمک کند. 

اگر شما هم به دنبال استفاده از قوی ترین نمایندگی پرفکت مانی در ایران هستید، استفاده از خدمات تیم پرفکت فا می تواند نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. این تیم خدمات خود را با بهترین تعرفه ممکن ارائه کرده و نیاز های کلی و جامع شما را نیز به طور کامل رفع خواهد کرد. شما می توانید با خیال راحت از نمایندگی پرفکت فا برای خرید و فروش ووچر استفاده کنید.